UU


thank you and you and you...

2 comentaris:

Joaquim Cano ha dit...

eeeei nena quin rendeeeer!! qué guay! m'encanta la secció que t'ha quedat eh :)

com va anar la correcció amb el solde el divendres? es que vaig marxar pitant que arribava tard. Jo vaig sortir una mica xunguillu amb l'edifici de serveis i la secció general... com ho vas veure? Ara sprin final!

Joaquim Cano ha dit...

jooooo com m'animes Isa!!!! jajaja quan es posa en plan terrorista el mataries perquè et diu coses que suposen un canvi de TOT! he refet tot l'edifici central, ara ja sembla tot més unitari en planta. Però en secció tinc una mica de caos. Però el que tu dius, el que pugui ho canviaré, el que no doncs a defensar-se com es pugui.

I les làmines al final és pur disseny gràfic i màrqueting. Esperem que les lletres de nen petit tinguin èxit jaja!

Ànim!