Idees


2 comentaris:

Joaquim Cano ha dit...

Ei Isabel... a veure t'explico pq tot plegat és una mica rollo, es que no estic matriculat aquest quatri i vaig apuntar-me a l'acceptació del tema, que és aquest divendres. A veure, en teoria fent Aula no cal que es fassi tot el rollo de l'acceptació, però si vols ho fas. Hi havia uns dies per inscriure't... però potser si ho preguntes a secretaria encara ho pots fer.

I com és que has d'entregar si o si?!?! Ja tens plans per l'any que ve?

Joaquim Cano ha dit...

ei torno a ser jo!
a veure que li he enviat un mail al Solde preguntant-li això de l'acceptació del tema i m'ha dit que és redundant fer-ho, o sigui que concentrem esforços en l'entrega del 17 d'abril i esperem que tot vagi bé jejeje

així que no pateixis que no cal fer-ho!! (millor pq em feia un paaaaaal!)